עם אב מפורסם שהיה אחד מהזמרים האהובים במדינת ישראל, אסף אמדורסקי עמל קשה על מנת להרוויח את שמו בזכות עצמו בסצנת המוזיקה הישראלית. חשיבותו של אמדורסקי באה לידי ביטוי כאחד ממצילי הרוק הישראלי מתוך שיממון אמנותי כשהוא משלב סגנונות שונים רחוקים מהרוק אל עבר תמהיל חדש, שיצר כמה מהשירים הגדולים והאהובים בפסקול הישראלי כשהם לא מאבדים מחדשנותם ובנוסף גם מצליחים מסחרית. אמדורסקי שנולד ב-1971 לבני אמדורסקי, איש “הדודאים”, “שלישיית גשר הירקון” ו”השלושרים”, חווה את התרבות הישראלית ממקור ראשון והכיר את חבריו של אביו שרובם היו מחלוצי הרוק הישראלי.
עם נשירתו מהתיכון, החל להתמקד במוזיקה באופן מקצועי, כשהוא חי לבד ועובד בעבודות מזדמנות שונות. הוא מתערה בסצנת הרוק התל אביבית, ובתחילת שנות התשעים מקים יחד עם ירמי קפלן ועמיר “ג’נגו” רוסיאנו את להקת “תערובת אסקוט”. הלהקה זכתה להצלחה עם הוצאת אלבומה היחיד ב-1991 שכלל את אחד הלהיטים הגדולים של הרוק הישראלי בשנות התשעים כמו “החדר האינטימי שלי” שאמדורסקי כתב ושר. אמדורסקי היה לפנים של הלהקה ולמרות ההצלחה, חילוקי דעות אמנותיים נרשמו בנוגע להמשך הדרך היצירתית, כשכל אחד מחבריה משך לכיוון אחר. הלהקה התפרקה שנתיים לאחר מכן, וכל שלושת חבריה הפכו לאמני סולו מצליחים שלקחט את הרוק הישראלי לכיוונים שונים.
אמדורסקי הגיע לכיוון אקלקטי יותר, כשהוא ניגש ליצירה עם אוזן מוזיקלית רחבה בעלת טעם רחב. בנוסף לרוק אותו אהב מגיל צעיר, הוא גם אהב ג’אז, מוזיקה אלקטרונית משלל סוגים כמו אמביינט, IDM, טכנו ואינדסטריאל כמו גם גם היפ הופ. כל אלו התערבבו להם יחדיו לתוך היצירה החדשה שאמדורסקי עבד עליה רבות, כשהוא מקליט לבדו ללא תמיכה מחברת תקליטים ועם כמה מהשמות העולים בסצנה בשנות התשעים כמו קרני פוסטל, חיים לרוז, רע מוכיח ורבים נוספים. המסע הסתיים עם אלבומו הראשון הנושא את שמו, שהפך לבשורה חדשה ברוק הישראלי, עם ההתבססות על ביטים אלקטרונים, סימפולים והפקה עשירה מעבר לגיטרה, בס, תופים. כמה מהשירים הפכו לנכסי צאן ברזל בפסקול הישראלי כמו “יקירתי” ו”אהבה חדשה”.
עם הצלחת אלבומו הראשון, המשיך אמדורסקי בעשייה מוזיקלית כשאלבומו השני שגם הוא נשא את שמו, כלל צליל יותר מבוסס כלים חיים ויותר קרוב לשורשי הרוק והפופ. האלבום זכה להצלחה עם שירים בולטים כמו “השמיים הכחולים”, “מעיין” ו”הוא האמין לה”. עם סוף המאה ב-1999, אמדורסקי הוציא את אלבומו המוערך ביותר, “מנועים שקטים” שהוא המגוון ביותר שלו והרחיב עוד יותר את הגישה האקלקטית כשהוא יוצר אלבום אחיד שמערבב סגנונות שונים ממגוון רחב. גם באלבום הזה, השתתפו כמה מהשמות הגדולים במוזיקה הישראלית, כמו אביתר בנאי, אפרת בן צור ואבישי כהן. שירים כמו “15 דקות” ו”חלום כהה” הפכו להיות בלתי נשכחים ברפרטואר של אמדורסקי שמאז ממשיך ליצור במסגרות שונות.
אלבומיו מכרו עותקים רבים וב-2008, זכה להצלחה מסחרית עצומה עם אלבומו “והרי את” שיצא לקראת גירושיו מאשתו מיכל וכלל שני שירים שהפכו להיות משיריו הידועים ביותר: “רכבת לצפון” ו”בראשית”, להיטים שמושמעים פעמים רבות ברדיו וגם היום, מככבים בפלייליסטים שמוכיחים שאמדורסקי עשה מעבר מצליח אל המאה ה-21. גם כיום, כשהוא נשאר מוכר בפריים טיים הישראלי בהיותו שופט “הכוכב הבא”, הוא ממשיך לתחזק את הקריירה המוזיקלית שלו ולחקור צלילים חדשים באלבומיו, תוך כדי שהוא פועל גם בשטח המוזיקה האלקטרונית כתקליטן.